søndag, januar 13, 2008

Juleferien 2007...

Godt nytt år!:)
Har kje akkurat vert så flink å oppdatere i det siste, men, men, sånt skjer;)
Litt fra min ferie:

SÅÅÅÅÅ gla e eg i juleferie hjemme på Tasta!

Ferien hjemme blei veldig bra! Eg va litt syk i begynnelsen, men når d gikk over, så nøyt eg å ver hjemme!:) Juletiden e en fin tid må eg sei:)

Nyttårsfesten i kjerkå blei en kjempe suksess! Her e noen bilder:


Duket klar for fest:)

Meg og min flotte kavaler for kvelden:)

Tar me oss ikkje bra ut vel? He he:)

Elisabeth, Sigvart og Kristin



så søøøte;)

Et nytt år har begynt, klart for nyttårs show:)


Husbandet:)


Flinke Cherry:)
Hanne og meg hadde oss en tur på Veden (en plass på Tasta). Gøy med kameraet hadde me og:)


Inspirert av Askepott:)



Hanne måtte rett og slett grine litt.. Kor har lekeplassen forsvonne henn??!!



Litt ekstra gla i en utsikt med fjell blir eg nok av å bo i flate Nederland..
Ja, så dette va noen glimt fra ferien min...


Eg e nå tilbake i Groningen. Her har d vert langt fra en rolig start etter ferien... Det nærme seg eksamenstid, så me lese og lese...
Så kunne eg velgt ville eg heller vert hjemma hos na mor!
Men heldigvis går d mot lysere tider og vår- det glede eg meg t¨!:)
Klemmer fra meg:)

1 kommentar:

faith sa...

hey!
found you too!! johooo!
cool pics! looks like you had a real blast at xmas!
love u!
how are u doing? miss u!