torsdag, november 27, 2008

Forrige helg va mor og far på besøk hos meg i Groningen! Skikkelig koselig! Her e med ute å spise sammen med ei venninne av meg.
Helgen va fylt med shopping, god mat, mor og far møtte litt venner av meg fra kjerkå der eg går og på skolen, kjekt å vise de rundt!:)

Ellers fikk eg vite at eg besto min teori eksamen fra forrige block! Eg har vært sååå nervøs for den eksamenen, så d va herlig å få d resultatet!:) SÅÅååå letta! Så d sga eg "feire" med en tur t Barn- en by lenger sør i Nederland, for å gå på en gospel/lovsangs konsert i dag- glede meg!:)

Ellers har me begynt med et nytt tema på skolen, nemelig hjerte! Har lagt med en video fra en av forelesningene, så teit at an ble litt morsom... (off, hb du ikkje sette for mange spørsmålstegn på humoren min etter dette.. :s) Enjoy!:)






GOD HELG!:)

Ingen kommentarer: