lørdag, mars 31, 2007

En lordag paa barneprosjektet

Full konsentrasjon!
Klassen med de minste paa prosjektet



To gode venner..


Undervisning om drug abuse...



Eg komme i grunnen akkurat fra barneprosjektet naa. Om en liten halv time sga me hjem t "sjefen" vaar paa en liten avskjedmiddag. Saa eg fant ut at i mellom tiden kunne eg jo legge ut noen av bildene eg hadde liggende paa minnepinnen. D e altsaa ikkje bilder fra i dag. I dag har me nemelig hatt en annerledes lordag paa prosjektet. Me va bl.a rundt i omraadet rundt kontoret, sammen med alle ungene og fremforte et "easter play". D va veldig kjekt! Men eg tenke aa skrive om det i neste blog...
Som eg sa i forrige blog, gaar d jo mot slutten, i dag va siste lordag paa prosjektet, neste lordag e me paa leir. Og lordagen etter d, e eg hjemme i Norge igjen.....
Tiden flyr!

Ingen kommentarer: