fredag, mars 09, 2007

To besok...

E akkurat komt tilbake på kontoret. Har vert ute på to besøk.

FOCUS sitt barneprosjekt tar i mot klær fra folk som har klær de ikkje trenge. De klenå som passe ungene som e med på barneprosjektet gis t de, men de klenå som e for små må de finne en annen løsning på.
Han eine som jobbe på barneprosjektet tok med Aina og meg t sykehuset. Der ga me ut klær t to babyer som akkurat va blitt født og klær t unger som va veldig syke. Off, d va mange sterke syn. Visste ikkje heilt om eg sgo gjør størst innsats i å finne på de rette tingene å sei eller holde tårene tilbake. I tillegg t å gi ut klær t ungene ba me for de. Godt å vite at me har en Far i himmelen som bryr seg om oss alle!


Det andre besøket va hjemme besøk i slummen. Eg hoppe over en bekk, går mellom ”hus” som ligge tett i tett, og t slutt stoppe me foran en inngang som har ei gardin som dør. To gutter nærme seg der me står, han eine gutten begynne å hyle- eg va litt hvit og plutselig litt for nær.

En dag som virkelig sette tankene i sving..
Ka har eg gjort for å ha d så godt som eg har d?

1 kommentar:

Anonym sa...

SISTEN!

les min blogg for mer info!

Aina Marie