lørdag, mai 10, 2008

Dagen i dag...

...har rett og slett vert ganske så bra!:)

Eg våkna opp klokken halv åtte rett og slett fordi at rommet mitt va så varmt! Så eg stod opp gjorde litt ting som måtte gjørs med PC og så pakte eg skolebøker og litt sånn og satte meg på sykkelen. Sykla t ein flotte plass heilt sør i Groningen. Fant meg ein plass der de einaste lydene eg kunne høre va fuglesang:) Der tibrakte eg noen timer. Nøyt solen t d fulle mens eg til og med fikk studert en del:)

Itte noen herlige timer i solen møtte eg noen venner i byen. Skreiv i forrige innlegg at dår e et stort tivoli! De har satt d opp sånn at det tar plassen i nesten heile byen- skikkelig festlig!:)
Me hadde d skikkelig gøy i flere timer!:)
Noen bilder:
Måtte se to ganger på dette skiltet.. "Ingen alkohol under 6 år" ?? Letta når me såg 1 tallet som va ramle ner.. he he:)
WOW!:)

Biggest "suikerspin"(candyflush..?) ever!! :)

Kan du se meg?? ;)
For en dag:)

1 kommentar:

Torill sa...

Deiligt å se et skikkeligt sommerbilde øverst på bloggen din :D Me har hatt konge ver i Bergen og i det sista, men nå e det type sol og 12 grader igjen (istedenfor nesten 20 grader!) Lykke til med pugging av nervesystem osv...