lørdag, juli 08, 2006

Velkommen t min blog:)

Ja, nå har eg og fått meg en blog:) Eg e nesten litt stolt av at eg har greid t heilt sjøl, he he he:) Kjekt at du kom innom for å se litt:) Eg fant ut at eg måtte lage meg ein. For neste år så reise eg vekk og då kan d ver litt gøyalt å skrive litt her inne sånn at folk kan se ka eg drive med, og så kan d muligens bli litt løye å se tbake på for meg og?! For dåkk som ikkje vett d så sga eg gå på Hald internasjonale senter (www.hald.no) neste år.Skolen ligge i Mandal. I mandal sga eg ver på et forberedelses kurs fra 16 august- 6 oktober (bursdagen min:)). Så komme eg hjem en liten tur, og så, ca.10 oktober reise eg t UGANDA:) Det blir mitt nye "hjemland" heilt t ca.03 april.... Så komme eg hjem igjen en liten stond. Den 10 april reise eg ner t Mandal der me sga ha någe bibelskole opplegg, tror eg.... Den 15 juni e eg ferdige på Hald for godt.... Eg syns at det e så rart. Tenk at eg ikkje sga bo her hjemme i Stavanger neste år!! Eg så har bodd her alltid liksom.. he he:) Ja, ja..forandring fryder seies d:)

3 kommentarer:

Sheta sa...

Masse lykke til i Uganda. Det er et kjempespennende land. Jeg reiste til Uganda med Hald i fjor, og har ikke angret et sekund.

Torill sa...

Heeei! Gratla med blogg!! :D
Men Uganda..? Eg trodde du sko te Kenya eg :p Jaja! Masse lykke te å sånn uansett. Du havne øyeblikk på mine linker og.

Klem fra Torill

Endre sa...

Halla balla. Du sa du sko laga blogg og at eg måtte inn og sjekke. Men eg fekk jo aldri adressen?

Gralla då! :D

(Får vel legga deg te mine linker og. Regne med du e der iløpet av morgendagen)

Hilsen Ennaboy! :D