onsdag, august 16, 2006

Flytteklar??!

I mårå (eller egentlig idag, klokkå e over 24...) ,ca. klokkå 11 sette eg meg i bilen å reise t Mandal... Fy søren, plutselig e d så nærme... Eg sga bo (!) i Mandal frem t 6 oktober då sga eg ha et par dager hjemme før turen går t Uganda..... I dag har eg pakt heile dagen, og eg har fonne ut at e dår ein ting eg ikkje lige så må d ver å pakke!! Eg klare aldri å bestemme meg for ka eg sga ta med... men, men.. t slutt blei kofferten(e) fult opp....

Som dette så rommet mitt ut midt på dagen i dag....

Jepp,jepp.. så sånn e d. he he:) Då tror eg at eg må gå å pakke resten av tingene før eg legge meg i min herlige seng.... :)


ps. hvis eg finne meg en pc på Hald så sga eg prøve å oppdatere denne siden litt av og t....

ME snakkes!! ;)

Klem fra Ingrid

Ingen kommentarer: