onsdag, august 02, 2006

Mindre enn 2 uker igjen av sommerferien.......

God morgen!:)
Klokkå e kvart over 7 og eg sitte her inne ( det gjekk litt fortere å spise frokost i dag.. he he:)... )off... d e siste dag på jobb, og det betyr og siste dag eg sga stå opp så tidlig! :)

Tiden går fort!! Eg har bare denne dagen igjen med jobb på sykehjemmet, så sga eg ha ferie 1 1/2 uke og så reise eg... det e litt skummelt, men eg glede meg og! :)
Selv om eg har jobbd 6 uker har ferien vert kjekke. Eg like sommer!! Eg har vert heldige som har fått jobba på Dagsenteret denne sommeren. "Brukerene" (som det hette) e herlige folk å jobbe hos.:) Og eg har til og med begynt å strikke igjen!! :) Det har vert någen kjekke uker!!
Forrige helg va mor, far, Hanne, Paul og meg i Sirdal. Lørdagen gjekk me t Kjerag:) Når me kom ner igjen bada me i ei "elv" kanon herlig! Eg reise opp t Sirdal denne helgen og, hb været holde seg fint!!! Eg vil bade mer! he he:)

Hb alle har en fin,fin sommer!! :)

Klem fra Ingrid

Ingen kommentarer: