mandag, januar 15, 2007

Bevis... :)

Bevis:


Her har Kari-Anne og meg akkurat stupt utfor....


Her henge me etter strikken..


Redda ner i baaten!!!:)


Her e alle me som hoppte foran "taarnet" me hoppte fra!


Som bildene vise har eg hoppet i strikk, 44 meter over elven Nilen!!! Det va heilt, heilt sykt!!! (Va kjekkest etterpaa! ;))
Kari-Anne (jobbe med Focus i Kenya) og meg hoppte paa likt! Godt aa ha en aa stupe ut med, for eg maa sei eg va en smule redd i det me sgo hoppe!! He he:)


Om en halv time reise eg paa barneleir t Gerenge. En leirplass rett med victoria Lake. Der sga me ver frem t Torsdag!

Hb alle har d fint hjemme!

Klemmer fra Ingrid

5 kommentarer:

Anonym sa...

SALLAN. Du e tøffe!

Ragnhild sa...

Toffe daakke e!!:)

Kjempekult at daakke gjennomforte d!:) Staa paa videre!:) Haape daakke faer en kjekk leir!:)

Lykke til videre!

Klem fraa ragnhild:)

Anonym sa...

Fy søren du e kule! Knalltøft!
Håbe du har det bra, men det hørres det jo ud så du har.
Klem Kjersti

Anonym sa...

Fy søren du e kule! Knalltøft!
Håbe du har det bra, men det hørres du jo ud så du har.
Klem Kjersti

Anonym sa...

Hoppa i strikk? E du galen menneske? Sykt tøft gjørt :)

Nå e det bare 6 dager te me drar te Kenya!! Mandag 22. februar, nattflygning fra Amsterdam. Glede meg syyykt masse!

Ha ei fortsatt strålande tid der nere :)

Klem fra Torill