mandag, november 19, 2007

Ei herlige helg sammen med Hanne og mor i Groningen

Itte at eksamen min va ferdig forrige uke så kom Hanne og mor på besøk t meg!:) Dette va min første helg siden eg starta på fysioterapien at eg ikkje hadde NOEN lekser eg måtte gjør i løpet av helgen- så me har bare kost oss! Lørdagen va me shopping heile dagen!
Eg tok heldigvis feil i forrige blogspost- Santa CLaus kom kje t byen forrige helg, men an kom nå denne helgen. Så me fekk me oss d!:)

Va kje så lett å få noe bra bilde, men her ser du Santa Claus sine svarte hjelpere....

På torget holdt Santa Claus tale...

Shopping glade jenter;)

Hanne og meg utenfor hovedinngangen t Wibengacomplex- delen av Hanze Hoogeschool, som eg går på..

Måtte jo ta et kanal-bilde:)


"NI HAO" wokresturant! Favoritt resturanten i Nederland:)

Vinteren e komt t Groningen- så kaldt e dår!
Min kjære søster i byen søndag kveld.


I dag kom ringte vekker klokken 05.30! I tiligste laget for oss alle, men me greide å komme oss opp t slutt...Den herlige helgen va komt t en ende...
Her friskes d opp i trøtte fjes før me måtte gå t bussen...


TUSEN TAKK FOR BESØK, OG VELKOMMEN IGJEN!:)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Ingrid.
Det ser ut til at dere har hatt en veldig kjekk helg. Ser veldig kaldt ut.Litt kjekt å se bilder allerede før Hanne og mor har kommet hjem. Skulle gjeren ha vært der jeg og, men glad jeg slapp unna shoppingen. Gleder meg til å se deg igjen til jul. Hilsen far.

Kay Amund sa...

Takk for lån av rommet dit.. va ei go seng:P hehe:)

Å so fekk ej sjå filmen du å Aina laga/filma i Uganda.
Morosamt å vekte mange minne!

håpe alt stende bra til:)

Marte sa...

Å så koslig med besøk av familie da, Ingrid! Håper du har det bra=)
Stor klem fra Marte:)

Prince Williams Mawanda sa...

aa saa koselig aa ha mor og soster paa besok, ser ut til at du virkelig liker det i Netherlands.

savner deg her paa focus kontor men onsker deg den beste der
god jul min venn.
prince wiliams

Anonym sa...

tenker stadig vekk på deg nedi der. Håper ikke eksamenslesing knerter deg helt.

Klem i fleng fra Aina Marie

taisotsubo sa...

Hi Ingrid!
How are you? And studies in Nederland?
Still thinking about going to Camarum? hehehe...
Klem!