søndag, november 04, 2007

Litt av kvert..

Ligge ennå i sengå å drar meg! Vett at eg har en joggetur og mange sider psykologi å lese før eg sga på gudstjeneste klokken 4. Men d e rart, eg har lyst å gjør alt aent enn akkurat d som eg bør gjør! Og eg har jo til og med satt på vekkerklokke for at eg sga rekke alt d som va planen å rekke...
Kanksje d e godt at d e "Behavioural change" som står på programmet i dag.. !?

Eksamen nærme seg - så nå sga eg kje ha vanlig skole på 1 1/2 uker, sga bare lese og lese...
Eksamenen sga me ha i ei kjerka- syns i grunnen d va en fin plass å ha an:)

Ellers va eg for første gang i mitt liv pasient hos en fysioterapaut i går! Me hadde "gymnastics" på skolen og då va dår en baklengs salto som ikkje gikk som planlagt- men nå tror eg d sga gå bedre:) Fysioterapi e tingen;)

Nei, nå tror eg eg må komme meg ut av sengå å gjør någe fornuftig!:)

Snakkes:)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Du er ikke verst, altså! en joggetur, pensumlesing OG gudstjeneste på en søndag, det hadde ikke jeg orket om det så smalt.:-) Håper du får en en velsigna leseuke!

Hilsen Paul:-)

slettet sa...

Du e visst litt av ein søndagsskriver du Ingrid:D kjekt å se at du skrive!
Mye på planen ser eg. Lykke t m eksamenslesningen. klem Åshild

Kay Amund sa...

Er løv å slappe av litt på søndagen:)
Baklengs salto hørest farlig ut:P

Lykke t me eksamen

Aina Marie sa...

Gode ingrid! Hva annet kan jeg si en bra jobbe og lykke til med alle eksamner. Tok du baklengs salto forresten? HÆ! hvor tøft er ikke det?