fredag, november 09, 2007

Eksamen og sånn...

Nå e d virkelig eksamenstid her i Groningen!
Bibliotekene e fulle, og gangene på skolen har en litt nervøs stemning..
Eg besto min praktiske eksamen i går- så d va herlig :)
Nå e d "bare" en teori eksamen igjen, den blir værre!!

9.november i dag. Tiden fyge avgårde, har på følelsen av at tiden virkelig går fortere nå enn når eg va mindre. Kan liksom kje forstå någe aent.

I dag va eg i byen sammen med ei, va veldig koselig å gjør noe heilt aent enn "skoleting", kjekt å rusle rundt i byen, e i grunne sjeldent eg tar meg tid t d. Men merke at d går mot vinter,temperaturen sunke masse i forhold t sånn d va, og julelysene har komt opp i gatene her i Groningen.- kjempe koselig!:) Forberedelsene t 6 (eller va d 9.?) Desember e i full gang! I mårå komme visst Santa Claus t byen, han har for tiden oppholdt seg i Spania (?), og den lille svarte hjelperen hans hoppe rundt på hustakene for å sjekke om barna her oppføre seg bra....
He he, heile opplegget virke litt rart, men, men, d blir kjekt å få med seg, he he!:)



Et lite bilde fra en av gatene i byen (ikkje akkurat d beste bilde, men, men..):

Eg prøve å ver litt kreativ i mine "lære metoder", tegning e for tiden d eg prøve meg på, he he:)
Tror eg e gla d ikkje e meg som "eie" "kroppsdelene" eg tegne, he he:)

8 kommentarer:

Unknown sa...

det er den 6. det skjer:-) da går Santa Claus rundt i gatene med den svarte hjelperen sin, som tar de slemme barna med seg i sekken sin.:-)

klem fra paul

Ingrid's blog sa...

he he:)stemme!

Annie back in Africa sa...

Hei. Kom meg inn på bloggen din e også. Artig å se hvordan det går med folk fra Hald. :) Ser ut som om du har funnet deg godt til rette og trives.. Høres/ser bra ut. Lykke til videre. Bare du er deg, og derfor er du så verdiful! Ta godt vare på deg selv. Klem

Anonym sa...

Glede meg bare mer og mer t å komma ner t deg t helgå! :)
Hanne=D

Kay Amund sa...

Ka bra du sto på praktisk eksamen da:) Lykke til me den teoretiske!

Ej skal faktisk en tur til Stavanger om 1 1/2 veke, skal drive litt reklame for Hald i Bergen å stavanger område..

Håpe alt stende bra til:)

Per Oddvin Stornes sa...

Bra du sto på eksamen!:)
Ja, ska bli nakka anna enn BBQ og varme i år:) Gler mej litt til julepynten i butikkane kjøme og til å pynte heime. I fjor hadde oss ei bjelle som blei hengt opp til jul, og aldri tatt ned igjen:p Her e det glatte veia og kaldt og fint ver for tida.

Lykke til med teoretisk eksamen! Skal rett som det e ta dej med i kvelds/morgenbønna!

E på nattevakt no, satsa på ei stille og rolig natt:)
Klem!

Aina Marie sa...

grattis med bestått eksamen!
Virkelig!

Krysser fingrene og folder hendene for den neste:-)

Oslo bli mørkere og mørkere, og i mine øyne altfor mørkt. Klokka 4! HÆ!
Og forresten så du bilde av lillebror på bloggen? R a r t !

Uvirkelig!

Klemmer i fleng fra Aina Marie

Antique Slot Machines sa...

Rather excellent idea