torsdag, september 21, 2006

Tidå går fort.....

Litt av grunnen tror eg at e fordi at dår skjer så mye....

Forrige helg va eg hjemme i Stavnger en tur. Kjekt:) På mandagen tok eg flyet t Oslo. Fokus sgo besøke hovedkontoret t Laget. Det blei en litt stressa begynnelse på turen for dår va kjempe lange kø på flyplassen så me va ennå ikkje komt igjennom sikkerhetskontrollen når dår stod "gate closed"... Så de ropte meg og Kristine (ei fra skolen fra Kverneland) opp på høytalerne over heile flyplassen. En smule flaut... he he.. men me kom oss opp i loftå og bort t Østlandett slutt.... :) I oslo fekk me og tid t en liten omvisning på Stortinget,en kikk på slottet og litt shopping:) :) Klokken 5 tok me bissen tilbake t Mandal.

Litt av fokus gjengen på vei t Stortinget.......


Me har masse kjekk undervisning her på Hald. I går og i dag har me hatt om "personAL challenges in cross cultural communucation". Kjempe interessant! I forrige uke hadde me og en heile dag me KRIK-kanon gøy!! :) Me har og hatt undervisning om "barn i vanskelige livssituasjoner","physical heath" og mye mer........

Om tre uker e eg i Uganda nå... D e heilt sykt!! Men eg glede meg!


Klem fra Ingrid



Ps. hvis någen ser den fantastiske bilen min i Stavanger`s gater, så e d kje meg som e hjemme, d e Paul som låne an. ( d blei litt vanskelig å ta an med på flyet...bilen, ikkje paul... he he:) )

1 kommentar:

Anonym sa...

Så med andre ord er gatene i Stavanger fremdeles trygge;-)