lørdag, september 30, 2006

Tidlig oppe.. :)

D e egentlig litt domt å lage en ny blogg, for eg syns egentlig at d bilde over Kampala passte ganske godt så langt oppe på siden. Men, eg har stått opp tidligere i dag enn d eg egentlig trengte. Du kan vel sei at eg gjorde d motsatte av å forsove meg... He he :)Så då e d greit å bedrive tiden me någe.... :)
I helgå e Fokus og Team Nettverk med på Global Leadership summit i Kristiansand. Eg legge snart ut litt bilder fra d... Me va dår heile dagen i går,å me sga ver der i heile dag. I går va det heilt fantastisk kjekt! Så eg glede meg t en ny dag! :)

T de i Vardeneset: Lykke t med Ungdomsgudstjeneseten i kveld. Eg sgo litt ønskt at eg konne ha vert der.....:)

Hb alle har det fint!!:)

Klemmer fra Ingrid

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei gladjenta!
Takk for koselig hilsen gjennom mormor og morfar.
Du kan tro vi hadde det gøy og latteren satt løst.
Vi ønsker deg lykke til videre i oppdraget ditt.
Varm hilsen Eldbjørg og Jan

Anonym sa...

Hei Ingrid
Knall koselig blogg du har. Åså så kjekt at me kan få fylla me på ka du gjørr.
Snakkes neste søndag. Ønsker.....?
Klem fra tante Berit og di