onsdag, oktober 04, 2006

Hjelp eller jippi??!

For ein fin høst dag! Solå skinne fra blå himmel, loftå e klare og temperaturen har sunke någen grader.... For min del betyr ikkje dette at eg må begynne å leida frem vinerklærne, vinterskoene osv... Nei, i år blir det annerledes og eg tror d begynne så smått å gå opp for meg. I går va det akkuarat ei uke t eg sette meg på flyet på vei mot Uganda.. Så nå e både drikke-vaksinen og malaria tabelletten tatt...Eg vett kje heilt om eg sga sei Hjelp, ka e det eg har gjort, eller jippi, eg glede meg så mye at eg holle på å detta av stolen.. he he:) Men uansett e eg sikker på at det eg sga få oppleve komme eg t å huske for resten av livet! :)

Kjenne at eg grue meg litt t å begynne å pakke alle tingene her på Hald og sei "ha det snakkes t våren" t mange av mine nye venner (någen får eg heldigvis ver med og se i løpet av det neste halle året:)), men d sga bli kjekt å komme hjem en tur og før eg reise... :)


Et par glimt:



Hanne Liv, Paulette Og Ingelill. Me va på "shopping tur" i Mandal.. (og som bildet vise så e dår ein kjekke butikk, gjett kass?? He he:) )



meg, Paulette og Dino hadde kjøkkentjeneste for siste gang på mandag..... (d va kje så vedlig trist.. he he:))


Me snakkes!! :)

Klem fra Ingrid

Ingen kommentarer: