mandag, oktober 16, 2006

I Uganda...

Hei!!:)
Naa fekk eg endelig anledning t a komme meg inn paa internett.Me oppleve mye!! Vett kje heilt kor eg sga starte.Motte staben paa focus kontoret paa torsdag. Me hadde "pray day".Staben e veldig kjekke! Focus har et prosjekt for barn, en slags skole kver lordag. Saa lordagen som va,va Per, Kay, Aina og meg med ungene heile dagen. De e herlige, men eg maa sei d e varmt aa leke med unger i denne varmen! Me sga ver paa dette prosjektet kver lordag frem over. Me har bodd litt forskjellige plasser itte at me kom ner t Uganda, men i gaar kom me hjem t familien me sga bo hos under oppholdet her. Det e en kjempe kjekke familie! Det e Isaac, Ester og sonnen dis paa 2 aar:)I gaar va me paa gudstjeneste-opplevelse!! Ellers e daar masse rod sann, varmt, me sove under myggnett (har vert en liten utfordring, men naa gaar d veldig bra, he he:)). Maten e vedlig annerledes. Naage som har blitt en utfordring, men hb d vil gaa bedre itte kvert! Kay og per skreiv ner ka de ville skrive paa bloggen og lagra d paa minnepinne, saa hvis du har lyst aa lese mer anbefale eg aa gaa inn paa dis blogg.... Eg sga prove aa oppdatere snart igjen, med litt mer utfyllende opplysninger om ka arbeidet eg sga gjor her gaar ut paa og saan..:)Men naa har eg i hvertfall gitt litt lyd i fra meg..

Hb alle har d bra!! :)

mange klemmer fra Ingrid

Ingen kommentarer: