søndag, oktober 07, 2007

20 års dagen min

Då va eg blitt 20 år! :) Ikkje engang tenåring lenger, kan nesten ikkje tro d!:)
D va kanskje ikkje en dag eg hadde sett så masse frem t. Ikkje fordi eg ikkje ville bli et år eldre, men: "Feire" 20 års dagen min her nere i Nederland, koss blir d liksom!? For et par dager siden blei eg skikkelig forkjølte. Så eg våkna opp lørdag morgen (burdagen) og låg bare i sengå- kikte litt på noen Tv serier på internett, hadde kjøpt en litt bedre frokost t meg sjøl, men pg.a. den tette nesen så smakte d ingenting!
Eg tok meg en dusj, og så ringte telefonen, eg fekk meldinger og mailer med gratulasjoner!:)
I posten va dår både pakke og brev! Wow, d blir jo bursdag aligavel tenkte eg:)
Tror eg satte større pris på d en folk tror!:)
Litt utpå dagen fekk eg en melding fra ei i klassen om at eg sgo møte opp med Martini tower i byen kl.19- sulten!
Forkjølelsen kom seg og litt utover dagen-heldigvis!
Når eg kom t byen venta en gjeng fra klassen på meg med bursdags lys, bursdags kake og bursdags sang!:)
(Fikk ikkje tatt bilde av akkurat d, men her spise me i hvertfall kaken: )

Ittepå bar d av sted t en pizza resturant:

Når magene va mette på pizza, gikk me en liten runde i byen. Bilde under ser nesten ut som et juletre, men d e en "Pannekake" båt. (Ikkje fordi an e flat som en pannekake, men fordi en kan kjøpe pannekaker der! Hæ? d e kje mange plasse en kan finne d!:)



Dagen blei mye bedre enn forventa!
Eg skreiv en blog post tidligere om at "God will take care". Tror eg fekk et bevis på d i dag!
God IS taking care of me:)

3 kommentarer:

slettet sa...

Gratulerer med dagen i går Ingrid! Hørtes ut som du hadde ein kjekke dag! Veldig bra!
klem

Anonym sa...

Hei vennen ! Kjekt å lese om dagen din som ble så fin ! Det er deg vel unt !! Vi har gått en fin tur med dine foreldre i dag, og snart begynner vi nok i kor som vi skal starte her på Tasta ! Og vi hørte forresten på Åshild som sang så fint i kjerka i dag...ååååååå , sier du nok ! Men kos deg videre, det er godt at du har et nettverk rundt deg !! Stor klem fra Inger

Torill sa...

Bra at dagen din blei bra i Nederland! Virke som om du har det bra der nere, sinnsykt gudd!

Og jadda, Gud passe på oss :D

Glad i deg! Klem klem