søndag, oktober 28, 2007

Søndag igjen...

Søndags kveld e den kvelden i ugå eg har blogga flest ganger tror eg.....
jaja, uansett...

Denne helgen har flydd så fort avgårde at eg nesten lure på om an har vert her i d heile tatt!
Fredags-kvelden hadde me møte med "HOST"( = Hospitality for overseas students) (www.hostgroningen.nl). Dår e flest internasjonale som e med, og "slagordet" e "A home away from home"- tror eg syns at de lykkes med det!:)

I morges va eg på gudstjeneste. Trives godt i den kirken- selv om eg fremdeles sgo ønskt at eg kunne språket, sånn at eg kunne sluppe å sitte med hodetelefoner på, men, men..
Ellers har eg bare studert i dag og! Syns at mye e veldig vanskelig, men samtidig så e d jo faktisk fantastisk at eg har muligheten t å lære nye ting! Hadde en gjeng fra klassen hjemme hos meg for å "diskutere" oppgaver. Etter at de va gått måtte eg smile litt t meg sjøl- "plutselig" så kan eg mye mer enn d eg kunne når eg sto opp i morges- herlig! Hadde eg bare følt d sånn kver dag...!

Nå må eg vel kanskje prøve å få meg noen timers søvn, og før eg vett ordet av det så e nok søndagskveld igjen!:)

3 kommentarer:

Aina Marie sa...

gode jente du står på. En klapp på skuldra og en klem på kinnet for det.

Glad i deg i dag også. Som alle andre dager.

:-)

Anonym sa...

Takk for en interessant blogg

Anonym sa...

ma sjekke:)