tirsdag, oktober 23, 2007

Oslo tur!:)

Høst i Oslo:)

Måtte bare ta med dette bildet fra togstasjonen her i Groningen. Mange, mange meter bortover e dår bare sykler. Lenger borte e dår og to etasjer, like fullstappa som her på bildet.. Herligt!:)




I forrige uke va eg altså på en liten Oslo tur.
Rart at på bare et par timer så kan eg komme meg fra "min lille verden" her nere i Groningen og opp t Norge!

Kjempe TAKK t Lene og Aina som lånte en seng t meg!:)


Va veldig,veldig koselig å se venner igjen!:)
Tror kanskje at nå når eg bor vekke fra folk eg e gla i, så sette eg ekstra stor pris på tiden eg får vert med de når eg e hjemme. D e litt godt å kjenne på d og tror eg!


Felles for alle dagene va et d blei mange samtaler. Ellers va dår mye forskjellig som skjedde; Shopping, turer, matlaging, film, loppemarked, café, innflyttingsfest, en dag på fysioterapi-praksis...... :)
Så dagene gikk bare så altfor fort!
(Innser jo selvfølgelig og nå når eg e tilbake at eg bør bli flinkere t å ta bilder, så d blir kje så mange bilder her fra turen, men, men...)

Va litt kjedelig å komme tilbake t en tom hybel på søndagskvelden, men nå e eg i gang igjen her nere, og eg ser jo at eg har d fint her og! Og om ikkje lenge så reise eg hjem t jul kan eg tenke meg!:)
(Nå høre naboen min her eg bor på "All I want for christmas is you"- noe som forsterke tanken min om at julen komme t å komme rett rundt hjørnet ennå mer;) )

Snakkes!:)

Klem fra Ingrid

5 kommentarer:

Aina Marie sa...

gleden er desidert på min side.
Veldig kjekt å ha deg på besøk. Tenker på deg selv om du har forflyttet deg et nokså langt stykke vekk fra hovedstaden.

måtte din dag bli god og ikke for full av pugging.

Klem i fleng

og forresten digger jeg den samtalen med presten:-) Er den fra vil du gå på vannet boka?

Ingrid's blog sa...

D stemme at an e fra den boken, ja!:) Tror d e ein av favoritt bøkene mine!:)

klem,klem:)

Marte sa...

Faa men veldig fiiine bilde du hadde da:) Saa kosli aa besoke osloen aa vennane! D va sikkert bra for d! Heldigrisn! Haape du har d fint der borte:) Gud velsigne d!!
Stooor klem fra Marte

Marianne sa...

Såg kjempeherligt ut å vær i Oslo med fina været og fine fargane!

Per Oddvin Stornes sa...

Takk Ingrid! Ska faktisk bli skikkli deiligt å berre ha fri:D På fredag skal ej endelig på date med Aina! Blir veldi kjekt trur ej:p So følg med for å få sjå bilde!