søndag, oktober 14, 2007

Endelig:)

Siden eg kom ned her t Groningen har eg leida itte en kirke eg kan gå i. D har vert litt vanskelig for eg kan kje Nederlandsk, eg prøvde meg på en vanlig nederlandsk gustjeneste, men d blei kje en suksess for å sei d sånn, he he!
Men her en dag fekk eg en mail. De sgo starte med internasjonale gudstjenester i en kirke i nærheten av her eg bor. Så forrige søndag va eg endelig på en gudstjeneste der eg forsto ka preten sa. Kanon kjekt, bra gudstjeneste og masse koselige mennesker:)
Disse gudstjenestene e foreløpig bare ein gang i måneden, men de har oversettelse t engelsk på de vanlige gudstjenestene fekk eg vite. Eg va der i dag. Fekk utdelt headset og så va dår ein som satt ein aen plass i kirken å oversatte. Eg vett at eg ikkje en hollender, men eg tror aldri eg har følt meg så utlending som når eg satt der med headsettet på. He he, greie opplevelser å ha :)

D e høstferie i Nederland nå. Så eg reise på en liten høstferie t Norge (Oslo) t ugå:)
(noe eg har tilfelles med ganske mange andre hollendere og;) )

Ha en flott uke!:)

Klemmer fra Ingrid

1 kommentar:

Anonym sa...

Hvis du komme te oslo hadde det vært utrolig gøy å treffa deg!
Kjersti