torsdag, februar 01, 2007

Dagene går...

Dagene går fort! Kan i grunnen ikkje tro at d e februar allerede! Dagene blir fylt med masse spennade!

På mandag va me på hjemmebesøk hos mange av barna som e med på barneprosjektet t FOCUS! Mange sterke inntrykk! Plutseliog stod eg oppi "bilder" som eg tidligere bare har sett på tv og internett. Rart! Men ungene smile og de eldre i "huset" takke og takke og takke for at me kom på besøk! Prøve meg frem med mine små Luganda kunnskaper. Sgo ønskt de va bedre, men har heldigvis ennå litt tid på meg! Det e en annen verden, en verden eg ikkje klare å "sette meg inn i". Han som tok oss med e sjøl med på barneprosjektet, men e 23 år, så stor nok t å beøke sine "søsken" for å se koss d står t i hjemmet dis. Alle barna på prosjektet e som en stor familie. De passe på kverandre og vil kverandre d beste! De klare og lettere å forstå koss de andre har d i og med at de komme fra någen lunde samme "situasjon" sjøl.

Tirsdager skrive me (Teamet "mitt" og alle STEM arbeiderne) "Bible study guide" på Apostlenes gjerninger. Spennande!

I går tok Faith, en STEM (short time experience in ministry) arbeider oss med til sin tante som drive et lite bakeri! Me va med på å pakke småkaker- en koselig opplevelse!:)


Ellers e dår mye snakk om været! Dår regne, någe som gjør at veiene blir GJØRMETE og hus oversvømt. Mange fortelle om koffår været e som d e, men forklaringene e nesten like mange som dår e regndråper...
Eg velge å tro at dår snart komme t å ver sol kver dag frem t April!

Ingen kommentarer: