mandag, februar 05, 2007

Lærer, møter og familie...

Samla på utenfor Focus kontoret lørdag morgen...



På lørdag underviste eg en klasse på barneprosjektet i helse og hygiene. Eg blei i grunnen litt overraska over at eg likte å undervise, så eg hb bare at ungene ikkje syns d va for kjedelig!

He he:)


"Training department" (alle som har med studenter å gjør på Focus kontoret) va i helgå samla på kontoret for å diskutere ting, ang. student arbeidet. Kan kje akkurat sei at d e d mest spennande eg har vert med på her i Uganda, men, men, opplevelse d og!:)

På søndag, etter møte, gjekk me (Faith, Aina og meg) t Makerere University for å møte någen av caregroup lederne(studenter som lede små "bibelgrupper"), for å høre koss ting går og om d e någe me kan hjelpe med. Itte at universitetet åpna igjen så har studentene hatt eksamener og nå sga de ha en liten ferie. Så me komme kje igang skikkelig med arbeidet der før i slutten av februar.


I mårå reise eg på en "Bible study camp" t Gerenge. En leir som arrangeres en gang i året av Focus Uganda. Hb og tror at d blir kjekt!:)


Lørdag (10.02) ankomme den norske familien min Entebbe airport, Uganda! De sga "ver på besøk" i to uker!! :)


Derfor komme dår nok kje t å ver så altfor mange oppdateringer på en stund!


Hb alle har d bra!:)


Klem fra Ingrid

Ingen kommentarer: