lørdag, februar 17, 2007

Safari:)



Aina og meg titte frem fra teltet me sov i på safarien.. En smule skummelt å legge seg t å sove. Me va nemelig blitt fortalt at i løpet av natten ville ville dyr bevege seg fritt i området...
Nesten litt kult, men på samme tid på grensen t litt for skummelt (for meg)...



Tre løver, fem meter fra bilen.. Hæ? Litt kult eller??;)


Elefanter krysse veien foran bilen.... :)



Bilen me kjørte rundt i... Mor og Far Emmerhoff satte seg på taket bak, guttene i midten(inne i bilen..) og jentene foran- GØY!!!:)





Hanne har "flytta inn" i huset vårt i Bwyogerere for helgen. Så nå har eg fått "besøk" under myggnettingen min, og eg fekk rettskrivingshjelp t denne "posten":)
Klemmer fra søstrene Emmerhoff:)


By the way....
Bibel study konferansen forrige uke blei en suksess. Me fekk delt ut Markus evangeliet som manus - vers og kapittler va tatt vekk. Va et spennande studie!:)
Den sosiale biten sga eg heller absolutt ikkje klage på! Va ei kjekke uke!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dette såg veldig spennanes ut!! dokk e tøffe å heldige så får me dokk så mye! Håbe dokk kose dokk resten av uka! Stor takk for lånet av hytta. me hadde ei kjempe helg i sirdalen! Klem fra Hilde og Tante.

Anonym sa...

Hei hei !!
Ska sei...på safari og greier.. Kjekt at Ingrid får besøk, det ser ut for at søstrene snuse har det bra !! Og de to eldste bak på safaribilen ser også ut for at dette er flott ! Snakkes; ringer nok etterhvert..
Klem !

Anonym sa...

Takk for interessant informasjon