mandag, april 02, 2007

GOD Påske!! :)

Jesus


Jesus og roverne paa korset...




Jesus foran Pontius Pilatus





Jesus pisket...





Jesus ber....



Paa vei t getsemane


Soldater

Palmesondag...

Påske nærme seg med stormskritt!
Kjenne at en påske med ski, appelsin, kakao og kvikk lunsj ikkje hadde vert feil, men d får komme ne aen gang..
I år blir d ”mission camp” på Focus sin leirplass i Gerenge. Så d blir undervisning og bading i Victoria lake. Det blir noe av d siste me e med her i Uganda! Så eg hb d blir kjekt!

I går hadde me altså et påske spill med ungene på prosjektet. De kledde seg ut og så forflytta de seg rundt i området rundt Focus kontoret og spilte de forskjellige scenene forskjellige plasser! En heilt folkemengde som fulgte itte kvert med! D blei bra!
Men... bilder seie mer enn ord...

5 kommentarer:

Unknown sa...

God påske til deg også!:-):-)

Gillian G Mwaura/Edube sa...

interesant , jeg kan ikkje leser alle du er skrivte ,, men i africa vi har svart jesus ,,hahaha jeg savner deg ,,, vi snakkes ,, ha en fin påske ,,

Marie sa...

Hei ingrid!! Hadde eg tatt veien innom Hald så hadde eg så sykt håpt på Uganda,men d va utroligt å besøga Tone i Beograd for et par år siden og. Kanskje derfor eg har havna i Ungarn ittekvert? Me sgo hatt vokalensemble-reunion om ein stund, d va tider d.
marie solli:)

Anonym sa...

Hei Ingridmor !!
Ha en riktig god påske du også! Vi hadde det fantastisk på Rawa med palmesøndagsgudstjeneste under palmegrener... Kos deg den siste tiden i Uganda...

Anonym sa...

hei ingrid, tante her.
Eg å stefan e bare ein snar visitt hjemma for å jobba. Ellers e de andre i sirdalen å kose seg, mangle bare deg. Men veret e ikkje det heilt stora. Me glede oss kjempe mye å se deg, og han Johan snakke møye om at me må jo inn te tasta å treffa deg når du komme. Stor klem fra tante Berit. Snakkes snart!!!! Ha ein fortsatt fin påske