tirsdag, april 10, 2007

Siste blogpost fra Uganda...

I morgen kveld klokken 22.30 sette eg meg paa flyet med kursen mot Norge og torsdag komme eg hjem t Stavanger...

Hadde noen kjempe kjekke dager paa leir i Gerenge! Og eg innser d at d blir virkelig ikkje bare lett aa forlate Uganda og folk eg har blitt gla i her nere. D gaar mye i at "tenk d e siste gang eg....." Men eg har et haap om at eg ein dag faar muligheten t aa komme tilbake!

Haape og at eg faar noen kjekke dager hjemme i Stavanger naa t helgen foer eg vende nesen mot Mandal og Hald igjen!

Uansett; eg e veldig takknemlig for at eg har faatt bodd et halt aar i Uganda og eg ville virkelig ikkje ha bytta d vekk med noe!!

Snakkes!:)


By the way: Hoerre rykter om sno i Stavanger! Gjett ein gang kem som virelig, virkelig, virkelig hb at den ligge paa bakken paa torsdag og!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Ingrid !!
Det har vært veldig gøy å følge deg dette halvåret , via bloggen ! Du har vært goe !! Og mange inntrykk og minner som skal bearbeides..
Kos deg med alle i Fjellsenden, og hils ! Ha det bra den siste tiden på Hald også, og hils Thailand-teamet!!
Klem fra Inger