søndag, april 13, 2008

Dette gjorde min søndag veldig bra:

- eg va i kjerkå
- eg forstår mer og mer av innholdet i de Nederlandske sangene!:)
- eg snakte lenge med Hanne og Paulette på skype!
- solå skinte
- eg va i godt humør
- en venn som studere jazz fant plutselig ut at eg liten spontan konsert va tingen!:)
- tanken på at eg ikkje har en einaste eksamen neste uke!:)
- Rio diska opp en veldig god asiansk rett:)
- en herlige samtale med to gode venner!
- Rommet mitt e ryddig som bare d!
- eg kan velge heilt sjøl når eg vil stå opp i mårå! (eg har egentlig ingen planer om å sove veldig lenge, men eg kunne ha gjort d hvis eg ville.. :))
- eg har en god seng som bare står å vente på at eg sga legge meg i an!:)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Ingrid!
Det er så kjekt hver gang du skriver en ny blogg enten det er på engelsk eller norsk. Er litt spent på når den første bloggen på nederlandsk kommer?! Nå fortjener du virkelig noen gode dager etter mange eksamener. Stolt av deg og glad i deg! Hilsen farådi

Unknown sa...

Syns godt du kan holde deg til norsk og engelsk jeg... Så kjekt å lese om en veldig bra søndag! Min var og veldig bra! Trondheim viste seg fra sin beste side med sol! Og la gode rammer for en flott sykkeltur.

Ser ut som jeg får en nederlandsk veileder på hovedprosjektet mitt til høsten. Heldigvis snakker han ganske bra både norsk og engelsk.

Ha en fin "fri"uke!

Kay Amund sa...

Hørest ut som en god søndag!
hadde en bra søndag ej me!

Håpe "friveka! me d spennede kurset blir bra:)

Klem fra Kay

Kay Amund sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kay Amund sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Aina Marie sa...

Hei hei Ingrid!

Jeg møtte pappan din på MF her i slutten av uka som snart er forbi. Veldig kjekt - og jammen var vi enige om at du er tøff.

Godt det er gode dager. I alle fall innimellom:-) I Oslo har det vært MAX vær denne helga og jeg er nesten blitt litt solbrent på leppa (husker er gang jeg var veldig solbrent!!). Nå skal jeg legge meg nydusja i rent sengetøy! AH - herlig.

Veldig glad i deg.

SVÆRE klemmer fra Aina Marie

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Notebook, I hope you enjoy. The address is http://notebooks-brasil.blogspot.com. A hug.

Per Oddvin Stornes sa...

Hørtes ut som den perfekte søndagen!!
Ej gleda mej til helga og missionstrip'en, trudde det va mykje jobbing og styr, men hørte i dag at den blir ganske avslappende mykje av tida:) So det ska bli deili! E nakke av det ej savna, vanskeli å slappe av når her e so mykje for rundt mej heile tida. Ønska dej ei fin vike!

Per Oddvin Stornes sa...

Tusen takk Ingrid!!
Sete nattevakt, so ej sete å venta på at klokka skal bikke 12, so ej kan åpne en pakke fra mormor og bestefar og brevet fra Aina. Fikk streng beskjed fra Aina om å vente til dagen!

Ha en fin dag og nyt våren:) Temperaturen her skal vere mellom 15 og 25 dei neste dagane:) Deili!