onsdag, september 26, 2007

Bodybuilding...

Eg sitte egentlig å gjør lekser, men så måtte eg bare fortelle litt om leksene mine her før eg fortsette..
Læreren vår i "medical class" anbefalte nemelig siden bodybuilding.com som en god ressurs for leksene... !? Så nå sitte eg inne på nettsiden og finne svar på oppgaver- riktig nok en god side. Men kem hadde vel trodd at eg sgo ta en utdannelse der eg må inn på en side med den tittelen..?
D gode med kropper som ser sånn ut e at d gjør jobben med å lokalisere muskler litt lettere.
Og sånn i tilfelle du lurte... Så sga eg love deg en ting...

Eg komme ikkje t å se ut sånn når eg komme hjem fra Nederland....

"...remember a larger muscle is not necessarily a stronger muscle!"

1 kommentar:

Anonym sa...

behold dine gamle idealer min venn.:)grattla med eksamen. klm mor