søndag, september 23, 2007

Ingrid's lille søndagdstur:)

I dag våkna eg opp t strålandes sol. Aligavel ville eg egentlig ligge i sengen så lenge som mulig for eg visste at eg måtte begynne å pugge muskler hvis eg stod opp. Men eg kom meg opp t slutt, bestemte meg for å ta en tur ut før eg satte meg ner med bøker. D va en behagelig opplevelse som venta meg. Ute va dår en temperatur som sikkert va høgere enn d dår va i Stavanger heile sommerferien. Så i dag heiv eg på meg någen sommer klær å satte meg med bøkene ute. D va herlig!:) Hb bare at varmen holde seg litt!

Noen bildeglimt fra min tur...




Den store søndagsaktiviteten her e å sitte rundt de små "innsjøene" (e d innsjøer?!) med svære fiskestenger å fiske. D va fremdeles litt tidlig når dette bilde blei tatt, seinere på dagen va dår folk rundt heile vannet- Ser i grunnen veldig fredelig ut!:)


Ein av mange kanaler, dette e kanskje ikkje den fineste, men, men.. D e i hvertfall en kanal;)




3 kommentarer:

Aina Marie sa...

O salige søndag!

U dag er det mandag (dvs. klokka er vel såpass mye at det snart er søndag) og det regner og blåser og blir relativt fort mørkt og seint lyst. Men det er nesten litt deilig.

Lykke til med muskelpugging. Du får lage noen festlige huskeregler :-)

Hva er ordet for klem på nederlandsk forresten?

Anonym sa...

Hei Ingrid!
D e kjekt å fylla me på bloggen din! NL e et fint land ja, lykke t m lesing å alt, tenke på deg!
Hilsen fadderen din på Hinna:)

slettet sa...

D der så jo heilt fantastisk ut! Misunne deg d der:D Ingenting e jo som å sidda ude i parken å lesa skole, bler liksom litt merr motivert då. Sjøl, så sidde eg inne m ragger, teppe, varmeflaska og en kopp te..stiligt!..hehe..

Hb du har det bra ingrid!
Klem fra åshild