lørdag, september 22, 2007

Livet i Groningen så langt...

Eg har gått på skolen i tre uker nå- føles mye, mye lenger! Eg syns at studie e spennade, men leksene e mange, så flest timer blir nok brukt t studering. Masse, masse å lære- rart å tenke på ka eg kan nå som ikkje hadde peiling på for tre uker siden...!
E skikkelig frustrert t tider, sgo ønskt at hodet mitt kunne jobbe litt kjappere, at konsentrasjonen min kunne holdt litt lenger, at engelsken va bedre, og eg syns d hadde vert FANTASTISK om alt eg leste kunne såde fast i hukommelsen min lenger, men d går i hvertfall fremover:) Og for kver gang d går fremover e eg forhåpentligvis et steg nærmere å bli en ferdig utdanna fysioterapaut!


Noen bilder fra"Grote markt"- hoved markeds plassen i byen..



Martini Tower- "kjent" (kommer an på kem du spør) tårn i byen.
Dår e mange koselige parker rundt der eg bor:) Her en dag va dår så fint vær så eg satte meg ut å leste i denne parken:
Mens eg satt her kom dår et koselig ektepar bort t meg. D viste seg at de begge va fysioterapauter:) Snakte litt med de, og så inviterte de meg på middag- så denne ugå va eg på middagsbesøk hjemme hos de. Min nabo syns d va noe sprøtt å gå hjem t noen eg egentlig ikkje kjente, men eg tror virkelig at d va en aldri så liten gudfeldighet!:)
Klemmer fra Ingrid:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Groningen ser veldig bra ut! Glede meg t å besøka deg=) Kos deg masse videre, og lykke t me studeringen;)
Klem fra din kjære søster!