onsdag, desember 13, 2006

Bilder..

Her sitte me å øve på O store gud, (Esther, moren i vertsfamilien min, e hu med den svarte og oransje kjolen...):


Afrikansk dansing:)


Eg fant ut at eg kunne jo vise et bilde av mitt soverom. Eg har sengå t venstre i rommet den andre e Aina sin...:) Så sånn som dette såg rommet mitt i dag...



ps.:dåkk ser kanskje at kofferten e fremme, d e ikkje fordi me e på vei hjem. (Selv om d kan friste av og t..) Men me må nemelig låse ner alt "verdiskaer". For dår e mange folk som holle på å bygge et nytt hus utenfor huset vårt, og de e visst ikkje så veldig t å stole på.Så kver gang me sga på dataen og sånn så må me låse d opp...

1 kommentar:

Aina Marie sa...

håper ikke du blir skuffa når du ser at det er jeg som legger til kommentar:

men altså

TUSEN takk for herlige (svidde) peanøttkaker i dag. Du er den supreste teamkammeraten jeg kunne fått!

Og du er meget meget vakker i den kjolen! Og i nattkjolen :-)
I morra skal du åpne sjokoladekalenderen! Heldige du!

En stor klem skal du få helt på ordentlig fra Aina Marie