onsdag, desember 13, 2006

Ute på tur....

Siden d e så lenge siden (?) eg la ut en post sist, så fant eg ut at eg måtte legge ut en t.. He he:) Neida..
Eg ville bare fortelle om en liten tur som Aina, Benji og meg hadde istad...

D e rett og slett en opplevelse!:)
Folk stoppe opp når me går forbi og stirre!! Barn (av og t voksne) rope "Bye muzungu (les: mosongo), bye!!" t den stor gull medaljen!! Når me springe sammen med Benji smile og ler folk, me ser visst veldig løgne ut, eller..!? He he:) Når Aina bar Benji på ryggen va dår ein som sa "She even knows how to carry him!" Når eg bar Benji va dår ein gjeng som ropte "Are you his mummy??" mitt svar: " Do we look alike?" de ler, masse..Me får utallige spørsmål om me trenge bodaboda eller taxi... En mann komme springane itte oss. Spør ka me hette og om me kan skaffe en jobb t an (ikkje første gang d skjer)...

Sgo av og t ønskt at eg bare kunne forsvinne inn i folkemengden... Men d e og vil nok uansett ver annerledes å gå tur her enn hjemme på Tasta....

Ingen kommentarer: